Veelgestelde vragen

Algemeen

Waarom zijn de games goedkoper dan in de winkel?

Dat is redelijk makkelijk verklaarbaar. Omdat we een online winkel zijn hebben we geen kosten voor huur, personeel en bepaalde (dure) verzekeringen. Daarnaast verzenden we alle keys digitaal (per e-mail) en hebben daardoor ook geen kosten voor verzending of verpakkingen.

Hoeveel keys hebben jullie op voorraad?

Momenteel hebben wij meer dan 6500+ games op voorraad en daar komen er iedere dag nog meer bij!

Kan ik contact met jullie opnemen?

Ja, dat kan zeker. Rechts onderin het scherm kun je gebruik maken van de livechat. Je verzend dan via de website geheel makkelijk iedere vraag naar onze klantenservice. Wij doen ons uiterste best om dezelfde dag nog te reageren!

Hoe worden de keys geleverd?

De keys worden geleverd per e-mail aan het opgegeven e-mail adres. Zorg altijd dat je het opgegeven e-mail adres goed controleert!

Welke systeemeisen heb ik nodig?

Onder elk product dat wij verkopen staan de minimale systeemeisen en de aanbevolen systeemeisen. Het is altijd je eigen verantwoordelijkheid om te kijken of de apparatuur geschikt is om bijvoorbeeld Game Y te spelen. Retouren aan de hand van systeemeisen worden niet in behandeling genomen.

Fraude preventie

Zijn jullie een legaal bedrijf?

Ja, uiteraard zijn wij een legaal bedrijf. Wij zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel en ingeschreven bij de Belastingdienst. Daarnaast worden onze leveranciers uitvoerig gescreend en hebben zij een 99% preventie op de uitgave van dubbele of corrupte keys.

Wat doen jullie zelf aan fraude preventie?

Wij maken gebruik van fraude preventie systemen waardoor bestellingen (en accounts) altijd gecontroleerd worden alvorens wij een key toesturen. Mocht het fraude preventie systeem de bestelling “on hold” zetten dan zullen wij de bestelling handmatig moeten controleren en is de levering altijd nog dezelfde dag. Dit doen wij voor jou en onze eigen veiligheid!

Welke gegevens vragen jullie van mij?

Conform de nieuwe privacy wetgeving vragen wij niet meer gegevens dan nodig voor het bestellen van een key. Wij vragen tijdens het bestellen: een voornaam, telefoonnummer en een e-mail adres. Optioneel kunt u een bedrijfsnaam opgeven.

Zijn de keys nieuw?

Ja, alle games die wij verkopen zijn 100% nieuw en zijn niet al een keer gebruikt of op illegale wijze verkregen.

Bestellingen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

In de meeste gevallen leveren wij je bestelling vrijwel direct en anders altijd binnen enkele uren. Wij maken gebruik van fraude preventie systemen waardoor bestellingen (en accounts) altijd gecontroleerd worden alvorens wij een key toesturen. Mocht het fraude preventie systeem de bestelling “on hold” zetten dan zullen wij de bestelling handmatig moeten controleren en is de levering altijd nog dezelfde dag. Dit doen wij voor jou en onze eigen veiligheid!

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, Bitcoin, Bancontact of SOFort Banking. Momenteel bieden wij geen ondersteuning aan voor PayPal aangezien wij de digitale producten vrijwel direct leveren.

100% Key garantie, hoe werkt dat?

Onze keys zijn op een legale manier verkrijgbaar en zullen naar verloop van tijd ook niet worden geblokkeerd. De keys kunnen gewoon op een normale manier worden geactiveerd en hebben geen telefonische activatie nodig. Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat een key niet werkt, wat wij nog nooit zijn tegengekomen, dan krijg je van ons zonder enig gedoe gewoon een nieuwe key. Dat is 100% key garantie ten top!

Kan ik een bestelling retourneren?

Indien een key onverhoopt niet op voorraad is kan er binnen 14 dagen een e-mail worden gestuurd naar de klantenservice met de vraag om een retour. Echter is de key geleverd of verstuurd, dan is het niet mogelijk om te retourneren aangezien wij de keys maar één keer uitgeven.

Korting op je bestelling!

NU 10% KORTING

met code: "GAMING2018"
BEKIJK ONZE GAMES
* Enkel geldig op je eerste bestelling
close-link